dobry piec do laboratorium

Inne tematy, niekoniecznie związane z biznesem.
Awatar użytkownika
Dalgur95

dobry piec do laboratorium

Post autor: Dalgur95 »

Czym się kierujecie przy wyborze pieca do laboratorium? Przydałby mi się nowy piec muflowy i nie jestem pewien, skąd go zamówić i na jakie aspekty zwrócić uwagę. Udało mi się trafić na kilka atrakcyjnych ofert od dostawców w internecie i pewnie na jedną z nich się zdecyduję. Macie jakieś rady dla mnie w tym zakresie? Na pewno skorzystam ze wskazówek ;)
dancereczkaa

Re: dobry piec do laboratorium

Post autor: dancereczkaa »

Czy macie wrażenie, że nie zawsze to, co lepsze, musi być automatyczne? Na przykład titrator automatyczny są po prostu pośrednie i dla mnie też one lepiej działają, ale wiem, że są osoby, które nie są na to zorientowane. Ciekawi mnie, jak do tego podchodzicie Wy, ludzie niezwiązani często z nauką (nie umniejszając nikomu) .
melaniaa

Post autor: melaniaa »

Ja nie mam doświadczenia bezpośredniego, ale słyszałam, że firma Argenta - oferuje bardzo dobre artykuły laboratoryjne. Zobaczcie
zresztą tutaj https://www.argenta.com.pl/Sprzety-laboratoryjne - jakie mają dostępne sprzęty i inne rzeczy. Według mnie znajdziecie właśnie tam coś odpowiedniego dla siebie.
myślicielka

Post autor: myślicielka »

Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda ogólnie procedura tworzenia, inaczej mówiąc, produkcji leków? Okazuje się, że nie jest to wcale takie łatwe, ale powiem Dlaczego. Procedura gmp laboratorium obowiązuje, a to nie tylko sposób produkcji, przygotowanie do niej czy na przykład schemat przechowywania leków. Ona zawiera także wymogi formalne, ale i dotyczące otoczenia takiego laboratorium. Wiedzieliście o tym?
kajaa

Post autor: kajaa »